Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Saveleva O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Saveleva O. 
Optimization of uniformly stressed structures of cylindrical tanks in CAD [Електронний ресурс] / O. Saveleva, Yu. Khomyak, I. Stanovska, A. Toropenko, E. Naumenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 6(7). - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_6(7)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.266 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Liubchenko V. V. 
Improved Project-Based Learning As The Method Of Knowledge Transfer Between University And Business [Електронний ресурс] / V. V. Liubchenko, O. S. Saveleva, E. N. Zabarna // Herald of advanced information technology. - 2019. - Vol. 2, no 2. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hait_2019_2_2_7
Природна адаптація студентів до майбутньої професійної сфери вимагає від університету забезпечення прикладних знань і навичок. Популярні методи викладання надають обмежену підтримку для навчання, орієнтованого на студента. Запропоновано модифікацію проектного навчання, яке залучає студентів до розв'язання реальних проблем, і його тематичне дослідження. Показано, що підтримка засобами ІКТ удосконаленого проектного навчання є привабливим для компаній у межах співпраці з вищими навчальними закладами. Вдосконалене проектне навчання забезпечує компетентностний підхід у навчальній діяльності. Узагальнено переваги та труднощі впровадження вдосконаленого проектного навчання для різних зацікавлених сторін. Приклади двох курсів свідчать про ефективність співпраці університет-бізнес для залучення студентів до вирішення реальних проблем за умов зміни ринку. Вдосконалене проектне навчання, що підтримується засобами ІКТ, допомагає студентам краще зрозуміти навчальний матеріал, а також пристосуватися до реалізації власного освітнього та професійного потенціалу на ринку праці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.084 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Oborskyi H. O. 
Project Manager Job Description as one of Project Management Key Success Factors [Електронний ресурс] / H. O. Oborskyi, O. S. Saveleva, I. I. Stanovska, I. A. Saukh // Herald of advanced information technology. - 2020. - Vol. 3, no 2. - С. 72-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hait_2020_3_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 484.44 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Oborskyi H. O. 
Information Models and Methods of the Structural Crises Consequences Overcoming in the Educational Space [Електронний ресурс] / H. O. Oborskyi, O. S. Saveleva, I. I. Stanovska, I. A. Saukh // Herald of advanced information technology. - 2020. - Vol. 3, no 3. - С. 185–198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hait_2020_3_3_9
Розроблено інформаційні моделі та запропоновано методи усунення наслідків глобальних структурних криз в освітньому просторі. Продовжено роботу щодо інформаційних технологій пошуку антикризових рішень (АКР) в управлінні складними динамічними системами. Мета роботи - підвищення ефективності (швидкодії, мінімізації витрат) АКР для усунення наслідків структурних криз у складних освітніх системах. Залежно від виду складного об'єкта, його початкової структури, глибини та серйозності пошкодження, тимчасових, фінансових та інших ресурсів, наявних у розпорядженні менеджера процесу відновлення складного об'єкта можливі 3 основних принципи побудови (оптимізації) цього процесу: перший принцип - одноразове проєктування та подальша заміна (трансформація) "пошкодженої" ділянки структури об'єкта, попередній вибір варіанта заміни по винагороді (цільової функції) на етапі проєктування; математичний метод, розроблений для такого підходу, - методи конвергенції та дивергенції; другий принцип - покрокове проєктування та дискретна заміна (трансформація) "пошкодженої" частини ділянки структури об'єкта з дискретним розрахунком винагороди (цільової функції) та коригуванням плану відновлення після кожної ділянки; математичний метод, розроблений для такого підходу, - метод перколяції функціональності; третій принцип - покрокове проєктування та дискретна заміна (трансформація) "пошкодженої" частини ділянки структури об'єкта з безперервним розрахунком винагороди (цільової функції) за нечіткими вихідними даними та постійним коригуванням плану відновлення; математичний метод, розроблений для такого підходу, - марковский процес прийняття рішень. На прикладі вищого навчального закладу запропоновано структурну антикризову модель освітнього процесу. На прикладі окремої навчальної дисципліни створено антикризову модель відновлюваного елемента освітнього процесу та розроблено метод швидкого відновлення такого елемента з мінімальними втратами для процесу в цілому. Як типовий елемент освітньої структури в вузі обрано лекцію. На прикладі системної зовнішньої кризи, яка виникла за пандемії, розроблено інформаційну технологію подолання такої кризи з оптимізацією АКР за допомогою конвергенції моделей. Запропоновано підсумкові параметри, які виконують роль цільових функцій при виборі оптимальних рішень криз. Проведено практичні випробування інформаційної технології пошуку АКР в управлінні динамічними складними системами у вищій освіті, зокрема, при підготовці та здійсненні антикризових заходів під час викладання планової дисципліни "Вища математика". Технологію використано при антикризовій перебудові навчального процесу під час карантину коронавируса. В результаті отримано наступні результати: взаємодія учасників освітнього процесу здійснювалася через засоби комунікації, вбудовані в систему управління навчанням (LMS), електронну пошту, месенджери (Viber, Telegram), конференції (MS Teams, ZOOM, Google Meet, Skype і ін. В дистанційному режимі згідно з Учбовим планом здійснено читання лекцій і виконання практичних занять у повному обсязі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 938.351 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського